Ur form...

Idag är ingen rolig dag alls...känner mig verkligen inte på topp, vet inte va d kan vara men har ingen energi alls å här e massor att göra här hemma...d får dock vänta.
Har inte varit en toppen vecka för oss i lilla fam Larsson, inte nattetid i alla fall. Kevin har inte kommit till ro, vilket har lett till att vi varit vakna större delen utav nätterna. Vet inte va d kan vara som stör honom men tror inte d e magen i alla fall, ingen utav dom jag pratat med har haft magproblem med sina barn när dom gav dom mat å smakportioner. Kan ju va d som spökar för mig nu, att jag e helt slutkörd, för d e så jag känner mig...helt färdig! Hoppas verkligen att d vänder snart.

Nåt som däremot gått jätte bra denna veckan e gröten, Kevin äter som bara den =o)
Han har till och med fattat att han ska öppna munnen när skeden kommer, sen sväljer han på en gång. Känns så himla skönt, trodde d skulle bli massa krångel men inte då. Så vi kör på med gröt denna veckan ut sen blir d gröt på kvällen och matpureér på dagen istället. Ska bli spännande att se hur han reagerar på nåt som smakar lite mer, hoppas d går lika bra som gröten gjort.

Sen har jag haft två underbara dagar tillsammans med mina kära vänner!
Ida http://alexandraida.blogg.se/ va här i förrgår med sin lilla Jouline, det blev att dom stannade i princip hela dagen. Massa mammasnack, vilket jag behövde kände jag. Skiljer ju bara en månad på våra små vilket gör att dom följs åt rätt bra, sen e ju alla barn olika så man ska ju inte jämföra för mycket. Vi började med att ta en lite promenad, sen blev d mat för dom små och en massa mys på lekmattan. Efter en stund somnade Jouline på mattan och jag la Kevin i sin säng, då blev d massa snack för mig och Ida. Jätte härlig dag med andra ord!
Igår va jag först hemma hos Lina, Kevin åt lite sen va d dax för oss att spela lite kort. Gick faktiskt rätt bra för mig för en gångs skull =o)
Runt två tiden begav jag mig hem till Linnea på lite fika, även Bea och hennes Casper va där. Kevin skötte sig som en prins, satt i sin stol och tyckte att livet va toppen. Underbar eftermiddag!



Då är det snart helg och vi är helt utan planer, rätt gott faktiskt...speciellt om jag nu inte blir bättre. Älsklingen min ska spela lite poker med grabbarna ikväll så får väl se om jag å Kevin beger oss hem till Bambi eller om hon kanske kommer hit, om jag nu känner mig bättre. Annars får d bli en myskväll för mig och Kevin här hemma. Sen får vi se va resten av helgen har att bjuda på.

Va har ni för planer för helgen?

Ha nu en toppen dag, själv ska jag vila så mycket jag bara kan!

Kommentarer
Postat av: Ida & Jouline♥

Tack själv vännen.

Så jobbigt att du inte är på topp =( speciellt när man inte kan sätta pricken över iet vad det är som spökar.

Jag tror du behöver sova ut riktigt mycket, förstår att det är svårt när du ammar.



Nåå Kevin var ju så söt och duktig när han åt gröt =)

Sötis killen.

Vi har hittat en sort så det får nog bli den.

Kramiz

2011-03-04 @ 10:58:43
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Malin & Prinsessan

Det går upp och ner. Vissa dagar är det mer gnäll än andra hihi :) På BVC sa dom att jag fick räkna ganska lång tid innan den är uppe, men förhoppningsvis kanske gnället blir mindre när de brutit igenom lite mer..



Hoppas du får en bra fredag!

Kram kram

2011-03-04 @ 12:07:25
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: Fröken M

Åh, jag hoppas att du ska känna dig lite piggare snart ! Helg och lite extra godsaker brukar göra susen ;)

Här blir det chiliscampis, smågodis och ny bloggtävling ikväll - det brukar få mig på bra humör :)

kram

2011-03-04 @ 17:10:58
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0