Trist måndag

Idag har varit en trist dag...känner mig fortfarande inte riktigt bra sen i helgen vilket tar på mina krafter. Har försökt hålla gott mod men d har sviktat en del. Hoppas verkligen d känns bättre imorn, börjar bli trött på detta nu. Annars har dagen varit helt ok, orkade bege mig ut på en liten promenad framåt eftermiddagen, riktigt skönt att få lite frisk luft. Kevin har som vanligt varit på toppen humör å förstår inte alls varför mamma e trött å inte alltid orkar med =0P Han brukar dock få mig på bra humör igen när han slänger av ett dunder leende <3 Idag fick han prova matpure för första gången, gick som smort =0) Hade hällt upp två skedar men d svalde han på ett kick så gav han två till och sen lite gröt efter det. Är så glad att d flyter på så himla bra, nu e d bara att köra på känner jag. Tanken va ju att jag skulle amma tills han är 6 månader men nu när d funkar bra med maten så kör vi på å se hur d går. Som d ser ut nu kommer d gå hur bra som helst =0) Imorn blir d nog hem till Bambi å barnen å måla fönster. Hon ska tapetsera om vardagsrummet nästa helg så vi passar på att måla fönstrena vita innan så slipper vi va rädda för att kladda. E så himla kul att ta med Kevin dit för alla barnen verkligen älskar honom! Har fyra het underbara barnvakter =0) så nu till helgen när Kevin ska sova där behöver vi inte oroa oss ett dugg, han är i mycket goda händer. Nehe, snart dax för sängen och förhoppningsvis en bra natt...vågar dock inte hoppas på för mycket. Natti natt!! P.s. Kan se lite konstigt ut, bloggar från mobilen å får inte riktigt ihop d här ännu =0P

Kommentarer
Postat av: Ida & Jouline♥

Hoppas att du blir lite piggare =)

De små livar upp en verkligen.

Kram

2011-03-07 @ 20:51:57
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0