Ny vecka

Då va det ny vecka med nya möjligheter =o)
Kevin har nog kommit in i en ny härlig period där han sover lite halv dåligt på nätterna, hoppas verkligen det går över snart för det är rätt påfrestande. Han hade 4 nätter när han sov hur gott som helst, behövde bara gå upp 3 ggr per natt. Inatt va jag nog uppe 5-6 ggr, ena gången ville han inte alls sova så fick ta honom i bärselen och då somnade han till slut om efter nästan en timme. Men det är bara att göra så gott man kan, brukar ju gå över till slut.
Jag har ju blivit förkyld igen och även Kevin har åkt på det igen, näsan rinner på honom hela tiden...så det spelar ju oxå in på hur han sover på nätterna. Så vi tar en natt i taget =o)

Har varit fullt upp dom senaste dagarna så därför jag inte bloggat, Edvin va ju hemma i fredags pga migrän och han blir sjukt rastlös =oP men vi har fått gjort en del här hemma. Blivit lite städande och plockande, vilket är skönt. Ser ut som ett hem igen!

Igår hälsade vi mamma och pappa välkomna hem efter en vecka i värmen, Kevin fick en super söt tröja som kommer sitta fint på honom till sommaren. Efter besöket där bar det av till Ge-kås, detta underbara gula hus! Älskar att åka dit, finns alltid nåt fint till gossen och man kan aldrig ha för mycket kläder till honom. Sen tycker faktiskt även Edvin om att åka dit, vilket kanske inte är så vanligt. Kevin skötte sig som vanligt =o)
Det som handlades igår va lite små saker till hemmet, en tröja och en UV dräkt till Kevin. UV dräkten kostade bara 30:-!!!!! Så blev stl 74/80, han kan nog ha den i början av sommaren i alla fall.
Sen köpte Edvin ett par super fina skor till mig för att han tycker jag gör ett toppen jobb med Kevin när han är ur balans, skönt att få lite uppskattning =o)


Detta va allt för nu, ha en super bra dag!!

Kommentarer
Postat av: Fröken M

pippi tröjorna är så himla fina !!

Vart bär det av med flyttlasset för er ? Större lägenhet eller hus ?

Ja, nu börjar "grundarbetet" i lägenheten bli klart. Sista tapeten ska upp i eftermiddag så idag ska det börja skruvas upp nya möbler :) Jag ser äntligen ljuset i tunneln - tänk på lördag ska allt vara klart :) KRAM

2011-03-21 @ 08:37:06
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Ida & Jouline.

Ja det är jätte roligt att det fungerar bra hittills.

Hihi ja det är inte ofta hon har klänning.

Tycker tyvärr det inte finns så många fina eller som passar henne.

Åh Pippi tröjan är ju så söt. Fanns tyvärr inte i J storlek :(

Dannes mormor skall sticka en till henne.

Kram

2011-03-21 @ 09:51:03
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag hade haft ne UV dräkt som aldrig är använd om du ville haft. Blir inte att man har dom i solen så att man behöver ha, men till det priset så gör det ju inget om inte den blir använd.

2011-03-21 @ 10:03:03
Postat av: Tora - Viggos mamma

Åh, tack så mycket! :)

det blir Gran Canaria i en vecka med Andreas släkt. Ska bli jäkligt skönt med sol, värme och bad! :)



Vi har samma problem med nätterna här hemma. Innan sov han alltid hela nätterna men nu ska han allt väcka mig mellan 3 och 6 gånger om natten. Helt död är jag här hemma!

2011-03-21 @ 10:33:15
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hade tänkt vänta med att köpa en tills närmre sommaren så man vet storlek osv men 30:- kan man inte gå miste på. Sen får vi väl se hur mycket den kommer bli använd, vill försöka va ute med honom så mycket som möjligt men man vet ju aldrig.

2011-03-21 @ 11:07:27
URL: http://camillamlarsson.blogg.se/
Postat av: Tora - Viggos mamma

ja lite nervöst är det allt. Men om lillen är som mig så kommer han älska att åka iväg och få känna värmen och bada. Är mer nervös inför hur allt kommer bli då vi är MÅNGA som åker - typ 30 pers och alla är Andrea släkt som jag inte träffat än. Lite panikångest måste jag ju erkänna.. :)

haha jaa - nu sover Viggo och jag borde också sova lite, men hur ska man hinna det? måste packa, fixa mat osv.osv. Dagarna går så otroligt snabbt!

2011-03-21 @ 13:15:27
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/
Postat av: Fröken M

Gud va kul ! Då förstår jag att ni längtar !!

Här intalar jag mig att vi kommer vara "frånvarande" under en begränsad tid, men att flytta med viggo som hjälp är omöjligt ! I kväll kommer hans moster hit och passa honom när han sover och det är alltid något, då får han i alla fall vara hemma !! Kram

2011-03-21 @ 15:11:53
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0